::suka duka seorang saya:: ...

Tuesday, July 20, 2010

~K.A.W.A.N~





Don't walk in front of me, I may not follow.
Don't walk behind me, I may not lead.
Just walk beside me and be my friend...





Tetibe rase nk bercerita psal kawan plak.. Nk abadikn mereka di sini sbb saya menghargai kehadiran mereka di sisi saya dan juga sebagai kenangan utk saya di kemudian hari..



Kepada semua kawan2 saya, ini adalah utk anda..



Saya bertuah ada anda di sisi saya.. Tak tau macam mana saya nk tnjukkan betapa saya amat menghargai anda2 semua.. Nak sebutkn nama, tak terdaya rasanya. Takut nant ada yg terlepas dr ingatan saya buat masa ni.. So, kepada sesape yg mengenali saya Nur Aida Md. Sahimi, anda la kwn2 yg saya maksudkan di sini.. Kehadiran anda membuat hidup saya ceria dan gembira.. Walaupun ada antara anda yg jarang dan lama saya tak hubungi, anda tetap kwn di hati saya. Sekali kita knal, selamanya kita akan berkawan..



Di sini saya ingin mengambil kesempatan utk memohon maaf jika selama kita semua kenal dan berkawan, saya ada melakukan kesilapan atau keterlanjuran kata kpd anda semua. Mohon maaf ikhlas dari saya. Sesungguhnya saya tidak bermaksud utk menyakiti or mengguris hati anda. Mgkin itu semua disebabkan oleh perangai dan sikap saya yg suka ckp lpas tu telah membuat byk yg terasa hati.. Itu semua terjadi tanpa saya sedari.. ~Maafkan daku wahai kwn-kwn ku sekalian~








Nant ada kelapangan, saya akan cube abadikan gambar kwn2 saya dan cerita2 mereka di sini.. InsyaAllah..






p/s: saya sayang kwn2 saya.. :)

No comments:

Post a Comment