::suka duka seorang saya:: ...

Friday, July 16, 2010

::AKTIVITI::


Kali ni nk smbg story pasal aktiviti oh aktiviti dulu.. Ni aktiviti ke-2 yg saya nk share kat sini selepas aktiviti mkn di Tony Roma's hari tu.. Takde la gempak sgt.. Tp pd saya, ia sesuatu yg menarik sbb ni 1st time saya smpai ke tmpt ni.. Muara di Klang nun destinasi dituju.. Masih bercerita psal mkn lagi ok.. Thanks kpd CintaHati sbb bwk saya g tmpt mkn yg mnarik ni.. ^^
Ye, saya tau tmpt ni biasa2 je bg org yg dh slalu pegi.. Tp bg saya yg 1 st time smpai ni, sgt la teruja.. Huhu.. Ok la.. Meh layan gmbar la eh.. Tak tau dah nk mrepek ape.. Bile cerita psal mkn je, mest saya buntu utk mengarang ayat2 utk ditaip di sini.. Hahaha... Jom layannnnnnnnnn..



Aktiviti 2: seafood at Muara



1st time jejakkn kaki kat sini..



Baru smpai pun dh pnat.. Hehehe.. Ni CintaHati la suh bergambar dgn kereta.. Katanya kitorg tak penah lg amik gambar bersama kereta kami ini...


Amik angin kat kwsn sekitar dlu.. Haruslah bergambar jugak.. Sbb mcm awal lg je nk g mkn trus.. Time smpai tu baru pkul 5.30pm.. Ronda2 dulu la jwbnye...


Dh ready kat meja makan yg dh dibooked oleh CintaHati.. Sgt mnarik sbb dpt table btul2 tepi laut. Takde la serabut sgt dgn org lalu lalang..




Dh half way mkn baru teringat nak snap gambar makanan kami.. Huhu..


Menu kami berdua ialah:

sotong goreng tepung 3 ekor

siakap stim 1 ekor

kerapu masak 3 rasa 1 ekor

ketam masak sambal 2 ekor

pari bakar 2 ketul

air apple 1 jag

air kosong 2 gelas

.

.

.

.

Sedang berusehe utk habiskn semua makanan.. Akhirnye tak berjaya pun..
Setelah berhempas pulas, pari bakar tak disentuh sama skali.. Tapau bwk blk lah jwpannya..


Sgt gelojoh.. Pegi 2 org tp order mcm dtg 4 org.. Hahaha.. Terus terlupe ungkapan dari CintaHati, 'mkn sekadar nk merasa'.. Masing2 lupe diri bile tgk ikan segar depan mata.. Nampak sume menarik je.. Last sekali, mkn smpai nk muntah.. Hahahaha...

Pape pun, makanan kat situ mmg terbaik dari ladang la.. Sgt sedap dan harga pun berbaloi gak.. Akan ada next round ke situ nanti.. Seafood Muara Klang, tunggu kedatangan kami lagi!!!!....

Daaaaaaaa

No comments:

Post a Comment